POMOC
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Czy korzystanie z portalu wiąże się z opłatami?
Jak znaleźć stałą pracę?
Jak znaleźć pracę dorywczą/dodatkową?
Co zrobić gdy potrzebuję szybko gotówki?
Które usługi InCPraca.pl są niedopłatne?
Jak uzyskać status Pracownika Zalogowanego i dostęp dla dedykowanych dla niego usług?
Jak uzyskać status Pracownika Aktywnego/Kontrahenta i dostęp dla dedykowanych dla niego usług?
Gdzie jest panel do logowania? Gdzie mogę edytować i zmieniać swój profil?
Jak przyjąć Zlecenie lub rozpocząć Pracę Tymczasową za pośrednictwem Serwisu InCPraca.pl?
Jak potwierdzić realizację Zlecenia/Pracy i odebrać wynagrodzenie?
Wykonałem pracę/zlecenie, dopełniłem wszelkich formalności a na moim koncie użytkownika nie ma wynagrodzenia, co mam zrobić?
Czy korzystanie z portalu InCPraca.pl wiąże się z opłatami?
Korzystanie z bazowej funkcjonalności Portalu InCPraca.pl jest całkowicie bezpłatne.
Dozwolone jest przeglądanie całej dostępnej zawartości portalu, charakterystyki poszczególnych usług i inne; zgodnie z Regulaminem. Płatne natomiast są zakupy usług dokonywane za pośrednictwem Portalu.
Użytkownik chcący skorzystać z Usługi wchodzącej w skład pakietu usług płatnych zostanie o tym fakcie każdorazowo poinformowany i zmuszony będzie do wyrażenia zgody na odpłatne korzystanie. Dopiero po wyrażeniu takowej uzyska dostęp do płatnych usług dostępnych za pośrednictwem Portalu.
Podejmowanie Pracy oraz przyjmowanie Zleceń za pośrednictwem InCPraca jest całkowicie bezpłatne
Jak znaleźć stałą pracę?
Portal InCPraca.pl stanowi narzędzie łączące potrzeby Pracodawców i Pracowników. Istnieją 2 ścieżki poszukiwania zatrudnienia za pośrednictwem InCPraca.pl
a) Przeglądania ogłoszeń rekrutacyjnych umieszczanych na łamach stron Portalu przez Pracodawców a następnie aplikowania na poszczególne stanowiska. Usługa ta jest skierowana głównie do osób poszukujących stałego zatrudnienia.
b) Bezpośrednie zatrudnienie przez firmę InC będącą operatorem Platformy na podstawie Umowy Zlecenia bądź umowy o Pracę Tymczasową a następnie oddelegowanie do zakładu pracy Pracodawcy Użytkownika. Grafiki pracy dostępne są na łamach stron Portalu. Pracownik Aktywny Kontrahent ma możliwość obsługi konta we własnym zakresie decydując kiedy gdzie i w jakim wymiarze godzin chce pracować. Usługa ta jest skierowana głównie do osób poszukujących pracy dorywczej bądź dodatkowej.
Jak znaleźć pracę dorywczą/dodatkową?
W celu podjęcia pracy dorywczej na podstawie umowy Zlecenia lub umowy o Pracę Tymczasową należy uzyskać status Pracownika Aktywnego/Kontrahenta.
Następnie należy wybrać interesujące stanowisko. W przypadku pierwszych 5 rejestracji należy zgłosić swoją kandydaturę i poczekać na telefon od Konsultanta Personalnego potwierdzający przypisanie zadania.
Na późniejszych etapach współpracy Użytkownik uzyskując wiarygodność potwierdzoną prawidłową realizacją pierwszych 5 zadań będzie mógł samodzielnie zarządzać swoim koszykiem zleceń.
Co zrobić gdy potrzebuję szybko gotówki?
Za pośrednictwem Portalu InCPraca.pl możliwe jest przyjmowanie i realizacja zleceń wg grafików dostępnych na łamach stron Portalu.
Uzyskany w ten sposób dochód po zakończeniu realizacji zlecenia/pracy, załączeniu raportu godzinowego oraz potwierdzeniu przez pracownika InC ilości wypracowanych godzin znajdzie się w ciągu 3 dni na koncie Użytkownika.
Które usługi InCPraca.pl są nieodpłatne?
Nie odpłatne są wszelkie czynności dokonywane na łamach portalu, głównie te w przestrzeni nie wymagającej zalogowania.
W przestrzeni wymagającej zalogowania nieodpłatne jest obsługa systemu przyjmowania i realizacji zleceń
Jak uzyskać status Pracownika Zalogowanego i dostęp dla dedykowanych dla niego usług?
Aby uzyskać status Pracownika Zalogowanego, należy zarejestrować się na portalu IncPraca.pl klikając na label „ Zarejestruj się” i podając swoje dane (imię, nazwisko, adres email), w celu otrzymania linka aktywacyjnego na podany adres mailowy, co umożliwi aktywację konta i zalogowanie na Platformie IncPraca.pl.
Zalogowany Pracownik ma możliwość przeglądać oferty zleceń, stworzyć swój profil kandydata, uczestniczyć w forach dyskusyjnych, wykupić usługi, a także dokonać pełnej aktywacji poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i wydrukowanie umowy.
Jak uzyskać status Pracownika Aktywnego/Kontrahenta i dostęp dla dedykowanych dla niego usług?
Pracownik Zalogowany, czyli ten który posiada już konto, wypełnia formularz rejestracyjny, podając niezbędne dane, co umożliwia wygenerowanie umowy zlecenia. Podpisany formularz umowy należy dostarczyć do siedziby firmy, aby Konsultant Personalny mógł ją zatwierdzić. Zatwierdzenie umowy jest równoznaczne z uzyskaniem statusu Pracownika Aktywnego, dzięki czemu Zleceniobiorca może podjąć zlecenie i zapisać się na grafik poprzez portal InC.
Gdzie jest panel do logowania? Gdzie mogę edytować i zmieniać swój profil?
Panel do logowania znajduje się w zakładce „Moje InCPraca”. Edycja profilu użytkownika jest możliwa po uprzednim zalogowaniu się.
Każda zmiana, edycja danych głównych w profilu jest związana z podpisaniem nowej umowy.
Zmiana danych w profilu bez uprzedniego podpisania nowej umowy jest równoważna ustosunkowaniem się do rozliczenia usług/zleceń według pierwotnej umowy aż do momentu kiedy ona wygasa.
Jak przyjąć Zlecenie lub rozpocząć Pracę Tymczasową za pośrednictwem Serwisu InCPraca.pl?
Aby przyjąć Zlecenie lub rozpocząć Pracę Tymczasową za pośrednictwem Serwisu InCPraca.pl należy posiadać status Pracownika Aktywnego/Kontrahenta, czyli być Zalogowanym Użytkownikiem i mieć podpisaną umowę z APT InC.
Następnie należy zalogować się na swoje konto użytkownika wybrać interesujące zlecenie w zakładce Start ( w lewym górnym rogu) a następnie klawisz „Aplikuję”. W przypadku przyjmowania zlecenia pierwsze 5 razy, niezbędne jest potwierdzenie ich przyjęcia przez Konsultanta Personalnego InC. O potwierdzeniu przyjęcia zlecenia poinformowany zostaniesz telefonicznie. Po 5 prawidłowo zrealizowanym zleceniu Potwierdzanie przyjęcia zleceń odbywać się będzie automatycznie.
Jak potwierdzić realizację Zlecenia/Pracy i odebrać wynagrodzenie?
Po wykonanym zleceniu należy w zakładce „Raporty godzinowe” wprowadzić liczbę przepracowanych godzin (zgodną z raportem godzinowym) oraz załączyć zdjęcie bądź skan raportu godzinowego.
Potwierdzenie realizacji Zlecenia/Pracy należy dokonać najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca w którym nastąpiła realizacja zlecenie. W przeciwnym wypadku uniemożliwi to potwierdzenie zrealizowanych/przepracowanych godzin u Klienta InC co skutkować będzie brak terminowo zrealizowanego wynagrodzenia.
Niedotrzymanie terminu potwierdzenia realizacji Zlecenia/Pracy jest związane z nie dopełnieniem czynności zapisanych w umowie, co jest równoważne z naliczeniem kary o określonej wysokości, zawartej w regulaminie. (W przypadku wypłaty natychmiastowej raport i ilość przepracowanych godzin wprowadzić należy niezwłocznie po zakończeniu realizacji zlecenia)
Jeżeli ww. formalności zostaną dopełnione wynagrodzenie wypłacone będzie na numer konta bankowego podany w trakcie rejestracji w terminie do końca następnego miesiąca, w którym realizowane było zlecenie (za zlecenie zrealizowane 5 lipca otrzymają Państwo wynagrodzenia 31 sierpnia). W przypadku wypłaty natychmiastowej. Przelew zrealizowany będzie w przeciągu 3 dni od daty zatwierdzenia rachunku.
Wykonałem pracę/zlecenie, dopełniłem wszelkich formalności a na moim koncie użytkownika nie ma wynagrodzenia, co mam zrobić?
Aby sprawdzić co może być powodem braku wynagrodzenia należy zwrócić uwagę czy w Panelu „Maja InCPraca.pl widnieje kwota wynagrodzenia? Czy został podany prawidłowy numer konta i czy Zleceniobiorca jest jego właścicielem. Czy został wprowadzony raport godzinowy i suma godzin w terminie zgodnym, który jest podany w regulaminie.
Jeżeli podane warianty nie są odpowiedzią na brak wynagrodzenia należy się z nami skontaktować. Dostępne numery telefonów oraz e-maile widnieją w zakładce Kontakt (w prawym górnym rogu).